top of page

Renovality


Už mě nějak přestala bavit ta chemie. Baví mě novinky ze světa přírody. A tak jsem začala hledat. Lush mám odzkoušený a je úžasný, to samé můžu říct o RYORu, ale na instagramu jsem objevila super stránku s čistě přírodními olejíčky značky Renovality a nějak mě jejich produkty zaujaly. Rozhodla jsem se tedy zahájit spolupráci s touto značkou a olejíčky jsem měla tu čest vyzkoušet na vlastní kůži. Jak to dopadlo se dozvíte v tomto článku.

Dle mého názoru jsou lepší olejíčky než krémy. Ihned se vpijí do pleti, jsou lehoučké a příjemné a myslím, že i rychleji účinkují. A já vám chci nyní představit TOP objev ve světě olejíčků. Olejíčky značky Renovality. Mám odzkoušený olej levandulový, okurkový, moringový, renohair a tea tree olej. Tak jdeme na to postupně..

Začneme univerzálem. Jedná se o levandulový olej, který je vhodný pro všechny typy pleti. Pleť je po něm sametově heboučká a jemňoučká, přesně tak, jako dětská prdelka. Mezi jeho schopnosti ale nepatří jen péče o sametovou pleť, ale také pomůže ve stresových situacích, jelikož díky aroma olejíčku se vám uleví po náročném dni. Je určen pro masáže před spánkem, jelikož levandule má uvolňující, zklidňující a relaxační účinky.

Levandulový olej používám na regeneraci vlásku a taky, když chci aby mi vlasy krásně voněly. Před mytím dáte olej do vlásků, vetřete jej od kořínků po konečky, necháte 10 minut působit a vlasy umyjete tak, jak jste zvyklé. Vlásky jsou nádherně lesklé, voňavé a konečky krásně zacelené.

Já mám ale bohužel problematickou pleť a na akné mi moc nepomohl, ale ani pleť nezhoršil. Doporučuji spíše slečnám se suchou pletí.

Hodnocení: 4.5/5

Další zázrak, který se ukrývá ve fialové lahvičce, která chrání a zlepšuje kvalitu olejů, je okurkový olej.

Tento okurkový olej je za studena lisovaný ze semen okurky a překrásně hydratuje pleť a podporuje regeneraci kožních buněk. Pomáhá také udržet v dobrém stavu pleť se sklonem k tvorbě vrásek, akné. strií a zklidní zarudlou pleť.

Já se těším na léto, kdy tento olej budu neustále používat. Myslím, že je totiž skvělý po opalování na sluníčku, vysušeným vlasům dodá vlhkost a krásně je vyživuje.

Nejlepších výsledků dosáhnete při noční aplikaci po odlíčení vaší pleti. Měl by se nanášet na vyčištěnou a mokrou pokožku. Na vlásky používám olejíček jako zábal. Dám pár kapek do vlásků, zabalím na 10 minut do ručníku a umyji. Vlasy jsou poddajné, lehce se rozčešou a vyživené.

Jak jsem již psala, bude mým pomocníkem v létě. Já se totiž hned spálím a myslím, že zrovna okurkový olej mi kůži zklidní. Pomáhá také udržet v dobrém stavu pleť se sklonem k tvorbě vrásek, strií, akné a přispívá ke zklidnění zarudlé pleti, takže doporučuji ♥

Hodnocení: 5/5

Tento tea tree olej je hodně známý ve světě kosmetiky. Přidává se do toniků, krémů, odličovacích gelů a tak dále.

Ale teď budu psát čistě o tea tree oleji.

Je velmi aromatický. Někomu připomíná mentol, někomu prostředek proti vším, někomu směs bylinek. Každopádně jde cítit opravdu hodně a když jej nanáším na své pupínky, tak provoním celý svůj pokoj.

Jak už víte, já mám aknózní pleť, takže ho nakapu na akné, ale dočetla jsem se, že vyléčí více problémů. Má antiseptický a protiplísňový účinek, tudíž je to přírodní lék. Tea Tree olej najde uplatnění při aplikaci na řezné ranky a oděrky, popáleniny kůže, infekci nehtů, kousnutí hmyzem a vaginální infekci. A pozor! Mně pomohl i na afty.

Opatrně, na některých místech hodně pálí, ale jen chvíli :-). Také nedoporučuji nanášet blízko očí, budou vás štípat.

Hodnocení 5/5

Konečně přišla řada na mého oblíbence. Tento olejíček je podle mého názoru nejlepší. Alespoň nejlépe pomohl mé pleti a vlasům.

Jedná se o moringový olej. Že nevíte, co je to moring? Jak jsem se na stránkách renovality.cz dočetla, tak Moringa oleifera je malý, opadavý strom, původem z Indie. Dosahuje výšky maximálně 15 metrů. Je považován za „Elixír života". Ideálem je pro vysušenou a aknózní pleť.

Mě rozhodně pomohl. Aplikuji ho večer na odlíčenou pleť a ráno mám pleť heboučkou a bez viditelných pórů.

Používám ho také na vlasy. Moje vlasy jsou suché s roztřepenými konečky a myslím, že začaly jásat, když jsem na ně olejíček nakapala. Je totiž určený pro lámavé vlasy a působí proti tvorbě lupů a svědění hlavy. Nejlépe účinkuje, když jej necháte působit ve vlasech jako zábal na 10 minut.

Takže pokud máte akné, pigmentové skvrny, vrásky, lupy, suché, lámavé vlasy nebo suchou pleť tak zaručuji, že tento olej vám pomůže.

Hodnocení: 5/5 ♥.

Poslední olejíček, o kterém jsem napsala je určen pouze pro vlasy. Jmenuje se RENOHAIR a je naprosto boží!

Krásně voní a hlavně pomáhá.

Přes noc nanesete na pokožku hlavy a na kořínky vlasů a ráno umyjete. Vlásky jsou načechrané, lesklé a husté. Víte, jak máte pěšinku a pomalu to vypadá jako pleš? No, tak tento olejíček vám všechny ty pěšinky schová. Vlasové cibulky se totiž vzbudí díky směsi olejů, které se v renohairu schovávají. Je to olej dýňový, ricinový, serenový, levandulový, cedrový a rozmarýnový.

Navíc pomáhá bojovat proti vypadávání vlasů a také podporuje růst vlasů.

Je úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúžasný ♥!

Hodnocení: 5/5.

Zrenovujte svou mysl, pokožku a vlásky! ♥ Více informací na stránkách, facebooku či instagramu renovality ♥

Moc děkuji za přečtení článku.

Natálie


bottom of page