top of page

Sneakers 2017


Je za námi měsíc roku 2017 a zachvíli nám bude klepat na dveře jaro a s ním i výměna zimních botů za ty jarní. Jaké tenisky jsou pro tento rok nejvíce TOP? Mám pro vás pár mých oblíbenců, tak snad se vám dostane inspirace...

1. Nike

Pokud jste zastánci značky Nike, určitě znáte edici Air Max.

Mě se teď nejvíce líbí Air Max Thea SE a to nejvíce v barvě zlaté, stříbrné nebo v mojí oblíbené růžové(to je ale typ Air Max Thea Premium), na stránkách footshopu je mají za 3 290 - 3 490,- .

Mezi mé další oblíbence ze značky Nike patří Nike Air Force 1SE nebo premium, které mě okouzlily v růžové barvě nebo také ve zlaté. Na stránkách queens.cz stojí 2 990 ,-.

2. Adidas

Mezi mou oblíbeno značku patří Adidas. Mám ráda sportovní oblečení této značky a samozřejmě i boty.

Adidas NMD jsou jedny z těch, co se mi líbí, bohužel jsou ale příliš drahé a cena se na oficiálních stránkách adidas pohybuje okolo čtyř až pěti tisíc. Jsou dvě kolekce NMD R1 a NMD XR1. Mě osobně se více líbí R1, protože jsou jednodušší. Na stránkách adidas jsem je v bílé barvě našla za 3 799,- .

Určitě znáte edicy Adidas yeezy by Kanye West. Z této kolekce se mi líbí nejvíce Adidas yeezy boost 350, které jsou jednoduché a stylové. Jsou v různých barvách a mě nejvíce zaujaly v barvě béžové nebo růžové.

Adidas Superstar určitě znáte. Jsou to boty, které jsou pohodlné a pořád se hodí ke všemu. Ale co Adidas superstar slip on? Jsou to vlastně Adidas superstar, ale bez tkaniček! Mě zaujaly úplně nejvíc! Opět se hodí ke všemu a navíc jsou originální a nejsou tak obyčejné. Na stránkách footshopu stoji 2 440,- a jsou tam zatím jen ve čtyřech barvách, ale doufám, že příjdou i ve větší škále barev. Zatím tam jsou v černé, bílé, šedé a mentolové.

3. PUMA

Od značky Puma mě zaujaly pouze Creepers, které jsou v různých barvách. Bohužel jsem nikde nenašla jejich cenu, ale ten, kdo si je bude chtít koupit určitě pohledá. Jsou stylové a hodí se k riflým, teplákům a ke sportovně elegantnímu outfitu.

A teď pár inspirací, k čemu tenisky nosit..

bottom of page