top of page

Podzimní nezbytnosti

Tak jsem se po dlouhém váhání vrátila zpět ke psaní blogu. Myslím, že v ten nejvhodnější čas, jelikož podzim je nejlepší období ve světě módy, kosmetiky, jídla a mnoha dalších věcí.

Já se teď rozhodla, že podzimní úvod začnu tím nejdůležitějším. Podzimní nezbytnosti. Tak jsem to pojmenovala. Jedná se o věci, které na podzim potřebujeme. Věci, které vytáhneme ze skříně, z kosmetických šuplíků či ze špajzky v kuchyni. Prostě to, co nám v létě přišlo úúplně zbytečné a teď to přijde vhod.

SWEATHER WEATHER

Tak asi každý víme smysl nadpisu. Podzim je prostě typické svetrové období. V létě u moře svetříky vážně nevyužijeme, ale v tomto sychravém počasí s radostí. Svetry jsou momentálně trendy a koupíme je v každém obchodě. Nádherné mají například v Reservedu, kde jsem si taky svetříky nakoupila, ale také jsou moc hezké v Zaře, vd Stravidiu, Bershce, Orsayi a tak dále.

COLOURS OF AUTUMN

Na podzimu je nádherné listí na stromech barevnější. A to jsou právě barvy, které jsou v outfitech nejvíce IN. Co třeba hořčicová, červená, vínová? Tyto barvy jsou na podzim nejvíce vidět. Pokud se ti ale tyto barvičky nelíbí, můžeš sáhnout po pastelových odstínech. Já osobně jsem zastánce růžové a teď nejvíce nosím starorůžovou barvičku. Ale o módě napíšu samostatný článek.

POLOKOZAČKY ČI VYSOKÉ KOZAČKY NAD KOLENA?

Mezi mé další podzimní favority patří kozačky. Miluji polokozačky na podpatku nebo maxi kozačky, které dosahují až nad kolena. Já mám polokozačky ve starorůžové a maxi kozačky v černé a jsou to ty nejlepší podzimní boty!

MASKOVÁNÍ

Určitě milujete dny, kdy jste zachumlané v posteli s teplým čajem, kávou a čtete dobrou knihu, nebo se učíte do školy. No není dobré si při těchto chvilkách dopřát něco dobrého i pro pleť? Já v podzimním počasí miluji masky na pleť či na vlasy. Venku je zataženo a já si prostě depresivní počasí zlepším nějakou dobrou maskou na vlasy či obličej.

Na obličej miluji masku od Lushe, je mentolová a po nanesení cítíte chladivý pocit na obličeji. Pleť prostě začne pořádně dýchat. A na vlasy? Co třeba tu z kokosového oleje?

TMAVÉ RTĚNKY

V létě se nosí veselé barvičky rtěnek, ale na podzim se hodí tmavší odstíny. Ale to je jen pro odvážné. Nosí se šedá, vínová, hnědá, fialová,... ale ne každému odstíny sedí a ne každý se v nich cítí dobře. Jo a měly by být matné, ale pozor na vysoušení rtů. Každopádně za mě to je absolutní TOP a když se barva rtů sladí s outfitem, vypadáte vážně skvěle!

Jo a ten drdol se taky nikdy neokouká!

Tak to je vše. Už se těším na psaní dalšího článku.

Pěkný den Vám přeji :-)


bottom of page