top of page

Trdlokafe


Stačí jen projít a hned cítíte vůni těsta, skořice, kakaa a kávy. Už jen tomu nejde odolat. Asi jste si hned vzpomněli, oč se jedná. Jedná se o vůni trdelníků z úžasné pobočky jménem Trdlokafe. Trdelník, jaký jste nepoznali - slogan této pobočky, a myslím, že jej používají právem.

Trdelník patří neodmyslitelně k Vánocům, proto mi bylo vždy líto, když Vánoční trhy skončily a trdelníky už nebyly nikde na prodej. Bylo pro mě tedy překvápko, když jsem poprvé objevila Trdlokafe a všimla si jejich Trdlosorbetu, který se prodával v létě. Je to totiž boží nečekat na Vánoce, ale dát si trdelník kdykoliv na něj dostanu chuť. Navíc je přímo z receptury českých pekařů a proto chutná tak skvěle.

Přípravu trdelníku vidíte na vlastní oči. Personál před vámi těsto ručně porcuje, rozválí, namotá a dá péct. Je to zábava se na to koukat a já vždy obdivuji, jak je vyučený personál šikovný a rychlý. Hlavně jsou pracovníci velmi ochotní a vždy poradí s výběrem, když nevíte, pro co se rozhodnout.

Můžete si vybrat, do jaké příchuti trdelník zabalíte - perník, skořice, kakao, ořech, vanilka, mandle, kokos nebo originál. Příchutě je možné i kombinovat. Já si dnes dala perníkový a byl výborný. Jsem tedy zvědavá, která příchuť se stane mou oblíbenou. Zatím ale vede mandlová s kokosem.

Co mi ale přijde úžasné je, že Trdlokafe si zakládá na detailech. Každé dítě má na svém obalu od trdelníku napsané své jméno. Přijde mi to jako super nápad dělat tímto způsobem dětem radost.

Co mě osobně ale hodně zaujalo (a ne jenom mě, ale i mé chuťové buňky) je TRDLODONUT. Já jsem něco jako Homer Simpson v holčičím provedení a donuty miluji (hlavně ty růžové), takže z Trdlodonutu jsem byla mile překvapena.

Je to vlastně ořechový trdelník se skvělou lískooříškovou polevou a se třemi možnostmi posypky. Z posypek máš na výběr mezi lentilkovou, arašídovou nebo čokoládovou. A víte co ještě? Nikde jinde na světě ho nekoupíte. To nám může třeba taková Miley Cyrus jen závidět.

Další plus je, že Trdlokafe je vlastně taková minikavárna, tudíž prodávají výtečnou kávu Pellini z Itálie. Mým favoritem je Trdlolatte, které je ozdobeno šlehačkou a posypáno kokosem, cookies, kakaem, skořicí,.. prostě tím, co si vyberete. Navíc káva chutná báječně.

Trdlokafe je opravdu úžasná pobočka a myslím, že si zaslouží pochvalu každého z nás. Pracovníci jsou navíc ze své práce nadšeni a chodí do práce s úsměvem.

Pokud chceš, můžeš si taky zkusit práci v Trdlokafe. Myslím, že se z tebe stane super barista a přiučíš se novým zkušenostem. Momentálně hledají v Brně pracovníky na plný úvazek. Nejlépe ve věku 25-40 let a kteří nejsou studenty. Našla jsem dokonce jejich inzerát a zaujalo mě, jakým způsobem je napsaný (najdete ho na konci článku).

Jsem z tohoto malého stánku opravdu nadšená. Určitě mě u něj uvidíte často a články o novinkách Vás na mém blogu neminou. Chystám i Vánoční speciál a malinkou soutěž o poukázky do Trdla.

Máte se tedy opravdu na co těšit ♥.

S láskou

Natálie

Krásný den, ahoj! 🙋‍♀️

Jsi cukrář, učitel, technik, umělec, jazykovědec nebo ekonom?

NO A CO.

U nás můžeš být kdokoliv. My si z Tebe uděláme už TRDLO na míru! 😋

Rád by jsi každý den PROŽIL místo PŘEŽIL?

Stačí mít píli a chuť rozdávat smích kolem sebe. A taky kávu. A trdelník. Samozřejmě.☕🍪

Mezi nás, mladý, hledáme někoho rozumnějšího a po škole. Chceš doma vonět po trdlech a vydělat si podle šikovnosti 18-22 tisíc za měsíc? Chceš umět kávu káv?

Místo dopoledního vyspávání, POŘÁDNĚ se obleč, vezmi si chlupatý ponožky 🧦, nadšení pro poctivou práci a VYRAŽ mezi nás, dělat radost od brzkých ranních hodin, nejen v centru Brna!👩‍🔧🕺🌆

Těším se na Tvůj mail na nicole.kleinova@trdlokafe.cz 😍👈

Ve zprávě, prosím, uveď třeba proč máš zájem dělat radost právě u nás a popovídáme si o tom u šálku kávy. 👩‍❤️‍👩☕

Nebo mně rovnou zavolej +420 703 349 406! 📲 PS: Na nic nečekej! 🕓🚀


bottom of page