top of page

Renovality a jeho zázraky


Pár článků zpět jsem o této značce psala. Ale opravdu musím uznat, že značka Renovality je má nejoblíbenější pečující kosmetika a používám ji denně. Produkty mám doma už několik měsíců, ale opravdu jsem je tentokrát pečlivě zkoumala a všímala si každého detailu. Konec úvodu, jdeme na to.

Choco a mimi balzám

Jako první mě značka překvapila novinkou - balzámky. Já měla tu čest vyzkoušet rovnou dva - Choco a mimi balzámky.

Začneme tím čokoládovým. Voní opravdu jako čokoládka, taková ta z bonboniéry. Obsahuje kakaové máslo, včelí vosk, mandlový olej a má zvláčňující, čistící a regenerační účinek. Já ho používám především na popraskané rty, paty a teď, když začal podzim, tak i na ruce. Na co mi ale opravdu pomohl bylo tetování. Krásně o nové tetování pečuje a pokožka se lépe hojí. Doporučuji ji na suchou pleť, nevím, jak by se choval k pleti mastné, ale dle mého názoru by to nemělo tolik vadit, jelikož balzámek kůži i čistí.

Mimi balzám je úžasný na dětské prdelky. Je vhodný pro miminka již od narození, ale také pro dospěláky s citlivou pletí. Obsahuje bambucké máslo, meruňkový olej, mandlový olej. I když má v sobě takové množství olejů, tak nezanechává pocit mastnoty. Je úžasný.

Šalvějový olej

Další top této značky. Tento olej je vhodný především pro nás, děvčata. Proč? Šalvěj muškátová je již odedávna používána při menstruačních problémech nebo problémech v klimakteriu. Vůně šalvěje vás uklidí a naladí do pohody. Pokud vám však padají vlasy (jako mi, hlavně teď na podzim) doporučuji vetřít do vlasů od kořínků do konečků a nechat působit přes noc. Vlasy začnou časem sílit a přestanou řídnout.

Šalvěj jsem používala na svou aknózní pleť a dalo by se říct, že to pleti prospělo. Pleť už nebyla ani tak mastná a byla připravená na líčení. Není to však olej, který používám přednostně na pleť. Nejraději jej používám na vlasy a nebo na masáž :-). Jo, a je dobrý na úpravu vousů u pánů.

Malina olej

Tento olej mě velmi překvapil. Nevěděla jsem, že z maliny jde udělat olejíček. Co mě ale překvapilo ještě víc, tak fakt, že je na opalování.Tak jsem to v létě zkusila. Když sluníčko úplně nepálilo, malina olej úplně stačil a pokožka se krásně leskla. Na dovolené už to samozřejmě nešlo, nemá tak vysokou ochranu při slunění se u moře.

Malina olej můžeš používat na citlivou pokožku. Léčí ekzémy, regeneruje, vyhlazuje a redukuje načervenalou pleť. Jo a obsahuje Vitamin E. ♥

Jojoba olej

A teď to nejlepší na konec! Můj úplně nejoblíbenější jojobový olejíček. Má pleť je velmi náladová. Někdy má moc akné, někdy je příliš suchá, někdy je červená, někdy se na ní ukáže ekzém a tento olej je pro mou pleť absolutní vítěz! Je to lék ♥.

Navíc pomůže vlasům bez vitality, roztřepeným a suchým. Stačí udělat před mytím deseti až patnácti minutový zábal a je to!

Tento olej doporučuji všem typům pokožky! ♥ Určitě si jej zamilujete minimálně jako já!

A to je o produktech této značky vše.

Těším se na Vás v dalším článku!

Natalie


bottom of page