top of page

Mé oblíbené makeup produkty


Tak a je načase Vás seznámit s produkty, které si získaly mou přízeň. Já se líčím už od velmi brzkého věku a té kosmetiky jsem vyzkoušela mnoho, ale teď se tu dočtete jen o těch produktech, které jsou za mě absolutní TOP.

Abychom si v tom udělali systém, začneme v tomhle článku dekorativní kosmetikou. Tu pečující si necháme na jiný článek. A bez čeho nedám ani ránu? Bez korektoru. A mé oblíbené korektory jsou i cenově dostupné ♥ !

Nejlepší korektor je za mě hodně vychvalovaný Catrice camouflage. Pod oči používám ten tekutý s tyčinkou a na pupínky ten tuhý v té malinké mističce. Stojí maximálně 100 korun a vydrží opravdu celý den a nezalézá do vrásek (pokud nanesete primer).

Další skvělý korektor je Maybelline Anti-age. Je skvělý na projasnění pleti (pod oči na zakrytí kruhů, střed čela, brada, nos). Také nezalézá do vrásek ale akné tolik nezakryje.

Poslední korektor, který stojí za zmínku není korektor, ale make up. Já ho jako make up použila jen párkrát, protože jsem zjistila, že jako korektor vypadá mnohem lépe. Je to od Vichy Dermablend 3D. Skvěle zakryje pupínky, kruhy pod očima a další nedokonalosti. Vydrží opravdu hodně, protože je to přece jen make up, takže ho je v tubičce dost. A já ho mám už opravdu cca 2 roky.

A to je o mých oblíbených korektorech vše. Teď se vrhneme na řasenky. Mám teď jednu oblíbenou řasenku, která dělá tak nádherné řasy, že vypadají jako umělé. Ta řasenka se jmenuje Roller Lash a je od Benefitu. Miniaturka stojí kolem 390 korun a klasická velikost 830 korun (v Sephoře). Výhoda této řasenky je, že nemusíte používat kleštičky na řasy. Řasy se vám totiž nádherně natočí a oddělí od sebe. A používá ji i Madelaine Petsch, která hraje v Riverdale ♥.

Levnější varianta je pak řasenka značky Miss Sporty - Studio LASH 3D VOLUMYTHIC mascara, která řasy taky krásně natočí a tolik je neslepuje, jen s výdrží je to o něco slabší. Stojí okolo 100 korun, ale na internetu jsem viděla i za 50 korunek.

Pudr je důležitou součástí líčení. Já používám transparentní pudry, protože nepotřebuji takové silné krytí. Co mi ale u transparentních pudrů vadí? Některé "barví" obličej na bílo... Tak a teď vám představím své oblíbence, po kterých vám obličej nezbělá.

Můj nejoblíbenější pudr je od značky Too Faced z řady Born This Way Ethereal Setting Powder. Tento sypký fixační pudr je obohacen o kokosovou vodu, alpskou růži a kyselinu hyaluronovou. Po nanesení pudru je pleť krásně sjednocená a vypadá přirozeně. Na tento pudr nedám dopustit ♥.

Další skvělý pudr koupíte v drogerii a stojí maximálně 100 korun. Je od značky Essence a a má název All About Matt! Ten už je ale opravdu bílý (ten od TOO FACED má lehce tělovou barvu), takže je nutné ho nanést opravdu málo, jinak vám na obličeji "zbělá". Pudr je skvělý na metodu "baking", takže vám skvěle projasní místa pod očima, na bradě a na čele :-).

Pomalu se dostáváme do finále. Teď přichází na řadu makeupy (foundation). Má pleť je problémová. Vždy je na ní nějaký pupínek, nebo je suchá a má ekzém a nebo naopak mastná. Make up, který jí teď dost vyhovuje je od Estée Lauder - Doublewear. Tento make up je vysoce krycí, lehoučký a dá se vrstvit. Na pleti vypadá přirozeně a stačí ho opravdu maličko. Moc tento makeup doporučuji. Cena je trošku vyšší (cca 1000 korun), ale stojí za to si připlatit.

Pokud se líčím jen do práce nebo do školy, stačí mi lehké líčení. Na to používám make up od Max Factor - Lasting Perfomance a je skvělý. Taky krásně kryje, dlouho na pleti vydrží a nezalézá do vrásek. Měl by být touchproof, ale myslím, že tento bodík úplně nesplňuje. Tento makeup doporučuji. Koupíte ho i v drogeriích a stojí maximálně 500 korun.

Pokud ale pod makeup nedáte primer (podkladovou bázi), vaše pleť nebude po pár hodinách vypadat hezky. Je důležité pleť na líčení připravit, vyhladit a minimalizovat póry. Mám pro vás 2 mé oblíbené a osvědčené báze.

Ta první je velmi známá. Je to báze od Benefitu - Porefessional. Musím říct, že opravdu stojí za to. Má tělovou barvu, takže pleť lehce tónuje, je hutná a ihned vás zbaví většiny pórů. Make up na pleti díky této bázi vydrží celý den.

Druhý primer je od značky Dermacol - Pearl energy. Je skvělý a pleť krásně projasní. Víc k němu psát ani nemusím... je opravdu skvělý.

Další skvělá báze je od Maybelline - Baby skin. Jediné mínus je, že může ucpávat póry u mastnějším a problémovějších pletí. Pleť je ale krásně vyhlazená a připravená na líčení.

Poslední o čem chci v tomto článku psát jsou rozjasňovače. Rozjasňuji opravdu vždy, i když nemám make up. Je to prostě moc pěkné na tváři :-).

Mým oblíbeným je High Beam od Benefitu, který je krémový a vypadá přirozeně na pleti.

Z těch pudrových mám odzkoušených mnoho a opravdu každý, i ten z drogerie, je skvělý. Takže se nebojte vybrat dle libosti.

Například od Revolution, Fenty beauty nebo Dermacolu.

To je pro tento článek vše.

Moc děkuji :-).

Natálie


bottom of page