top of page

Kouzlo dlouhodobého vztahu


Jsem ve věku ve kterém si spousta mých vrstevníků hledá partnery. Hledají si vážné vztahy, jelikož už jim je 20 a mít každý měsíc jinou lásku je už nebaví.

Jsou tu 3 typy dnešních dospívajících žen, 3 protiklady. Dívky, které mají vztah už pár let, dívky, které kluky střídají opravdu často a potom slečny, které jejich přítel podvedl, opustil a tak hledají za první lásku náhradu.

Kam se řadím já? Tak čtěte dál...

Nikdy jsem nebyla taková ta holka, co kluky okukuje a snaží se jim zalíbit. Já jsem si s nimi radši popovídala, udělala si srandu a nebo se bavila o různých klučičích tématech. O lásce jsem se nikdy nějak ráda nebavila, když se mi někdo líbil, nechala jsem to v sobě. Samotná láska je podle mě dost komplikované téma. Umí ublížit, ale zárověň ji každý z nás potřebuje. Potřebujeme cítit, že nás má někdo rád a potřebujeme mít někoho rádi.

Já mám přítele od mých patnácti let. Teď je mi dvacet.

Vztah bez pauz, podvodů, lží. Čistá láska. Opravdu. Samozřejmě, že hádky jsou součástí snad každého vztahu. Dlouhodobého vztahu. Ale jsou v nich z nějakého důvodu, jelikož si musíme uvědomit, zda nám ten člověk za to stojí. A mě teda po každé hádce dojde, že ano.

Takže mám přítele. Společně jsme vyrostli, prošli si pubertou a já doufám, že spolu i zestárneme. V dobrém i zlém.

Láska je krásná věc, držte se ji, je na tomto světě potřeba.


bottom of page